Cu Dacia la New York

csoaFotó: amronews.com

Mai multe detalii: aici

4 gânduri despre „Cu Dacia la New York

  1. Cat de interesant se vede orasul din aceasta perspectiva…imi pare totul mult mai real decat ce vedem in filme. Iar dacia este simpatica foc. Imi cer scuze daca mi-am permis fara voia nimanui sa pun si eu pe blogul meu.

  2. Numărul e singurul care pare straniu. Fiindcă altfel, Dacia este „la origine” Renault 12. Şi sub sigla Renault-ului, poate fi găsită în multe ţări din lume. Şi chiar ca „Dacia” a ajuns masiv pe unele pieţe. În Argentina şi Egipt, într-o vreme, taxiurile erau în cea mai mare proporţie Dacii 1300 sau 1310.

Lasă un răspuns

