Plec in concediu in Uzbekistan. Pe cine las in locul meu?

– TU,TU,bine ma si TU..sugeti p..a ca nu las pe nimeni!

–Riscul de a face insolatie in vacanta poate pune in pericol revenirea mea peste o saptamana(deci canci FUN!), rugati va ca norii sa ma protejeze, si  ghidul nostru ” Bakhram Seyfut” va reusi sa ne duca teferi la destinatie.Daca nu stiati la uzbeci se mai tine vechea proba(ritual) prin care devii barbat,iar Bachram vrea sa fie primul barbat la 7 ani neimpliniti(Actualul record este detinut de Hazban Balaban Pulan devenit barbat la 9 ani).Ritualul  consta in a fi ghid prin munti pe poteci inguste pe langa „hauri” timp de 3 zile si 2 nopti pentru niste straini, de preferat ca strainii sa fie neimportanti la ei in tara,fara rude dar cu bani la ei.In cazul in care ghidul se dovedeste a fi gay > La revedere ne vedem dincolo <

-p.s …Recent s a gasit o rezervare pentru Uzbekistan pe numele Elodiei.(ce gluma de proasta a fost asta,nu!?)

– O sa incerc sa aduc cu mine cat mai multe chesti FUN,care va plac voua si radeti ca niste angajati puturosi ce sunteti(ca altfel nu pierdeati timpul pe aici) ,si stiti si voi ca am dreptate si de aia radeti si acum…hahaha..vezi rad si eu,dar eu am voie(buna)(alta gluma de proasta!),promit sa fac si poze.

– Mi a dat ING-ul un tel cu camera de 2 mega(megapixeli)pe gratis pentru o campanie Mobile payments (Reclama ascunsa!).

– Sper ca Seyfut are un generator la el pe magar sa incarc telefonul pentru a va satisface nevoia de FUN prin pozele mele extraordinare!

– In rest va doresc ce vreti voi,dar nu mai mult decat am eu. Nu vreau sa fiu invidios si sa va injur pe la spate si alte chesti cu blesteme si prosti din alea de mai cred astia care au facut o pasiune pentru LOTR si Harry Potter.

Needitat..proaspat iesit…..am scris asta pentru a nu incheia postul cu referire la cele 2 filme de ….

Spor la munci….

2 gânduri despre „Plec in concediu in Uzbekistan. Pe cine las in locul meu?

Lasă un răspuns

