Cine sunt eu.cine esti tu.(fara ?)

Acesta nu este un blog despre mine, despre tine, despre x sau y, acesta nu este un blog despre frustratiile mele,despre cum vreau eu sa schimb lumea(who gives a f..k),si nu este un blog in care tu sa citesti inventiile, imaginatia sau aberatia mea(cel putin nu acum).Pentru toate astea dai un „search”…vreo 99% din „blogari” te asteapta cu bratele deschise.E o jungla informatica si toti vor sa te racoleze in „rss”. Multi se cred buni si multi sunt buni.Oferta este mare,depinde ce cauti.

Pentru restu,pentru “voiebuna” te astept aici, si da,e posibil ca ce gasesti aici sa primesti pe mail sau sa gasesti pe alt blog….si te deranjeaza? Fac asta in timpul liber(cateodata nu prea am), nu postez zilnic, nu o fac pentru bani…. este totusi o munca, pentru ca e ceva de lucru sa urci pe server atatea poze,si chiar sa faci un pic de cercetare pentru un text,si pentru toate astea,rasplata/bucuria mea se regaseste in „mesajele”,comenturile voastre(vai ce creste inima in mine…:D).

Hai pa,ca am de munca….

Un gând despre „Cine sunt eu.cine esti tu.(fara ?)

Lasă un răspuns

