Azi,20 a lui februarie 2009

1

Ursul si iepurasul faceau kk in padure, unul langa altul.
Stand ei asa, > ursul il intreaba pe iepuras: >
– Auzi, pe tine nu te deranjeaza daca ti se lipeste kk de blanita? >
– Nicidecum , raspunse iepurasul. > >
Si ursu-l lua si se sterse cu el…

pfiuuuuu

2

Se casatoreste o blonda din Iasi cu sir John.
Ajunsa in Anglia trimite scrisori acasa.

Dragii mei,

Sa va povestesc cate ceva despri mini si despri ce fac eu paici.

Luni: Mergem la teatru, sotul meu are foarte multi bani, sotul meu are di toate, nu ni plictisim di loc
Marti: Mergem la opera, sotul meu are acolo o logie, sotul meu are foarte multi bani, sotul meu are di toate, nu ni plictisim di loc
Miercuri: Mergem la meci, si acolo sotul meu are o logie, sotul meu are foarte multi bani, sotul meu are di toate, nu ni plictisim di loc
Joi: Mergem la cumparaturi, sotul meu imi cumpara di toate, sotul meu are foarte multi bani, sotul meu are di toate, nu ni plictisim di loc
Vineri: Organizam seri caritabile, vin toti prietenii sotului meu, sotul meu are foarte multi prieteni, doneaza foarte multi bani, sotul meu are foarte multi bani, sotul meu are di toate, nu ni plictisim di loc
Sambata: Ni plimbam, vizitam, sotul meu are foarte multi bani, sotul meu are di toate, nu ni plictisim di loc
Duminica: Facem barbekiu, vin si prietenii sotului meu, ne facem cadouri reciproc, esti foarti frumos, sotul meu are foarte multi bani, sotul meu are di toate, nu ni plictisim di loc.

Cu drag,

PS: Mi-i dor di p..a ca di mama

auuuuuu

3

La biroul de imigrari:
– Sex?
– De trei ori pe saptamana.
– Nu, vreau sa spun…barbat sau femeie?
– Nu conteaza.

cummmmmmm

4


10 penisuri intra intr-o banca si incep sa tipe:
– Toata lumea mainile sus acesta este un jaf ..
… In timp ce bagau ei banii in saci intra un vibrator pe
usa, la care unul din penisuri se uita la cealalalt si zice:
– ‘ai sa-mi bag p…a …. Robocop !!!

brrrrrrrr

5

Stapanul aduce un nou cocos, tanar, pentru a-l inlocui pe
cel batran.
Imediat acesta se da la gaini. Cocosul batran:
– Hai sa facem o intelegere. Fugim 3 ture in jurul
cotetului si daca ma prinzi, toate gainile sunt ale tale.
Bun?
– Bun.
Tocmai cand era sa-l ajunga cel tanar, apare stapanul
care-l insfaca spunand cu naduf:
– Fir-ar al dracului, al 10-lea homosexual.

kekkkkkkk

Lasă un răspuns

